15 avril 2014 2 15 /04 /avril /2014 22:05

Cela ne chôme pas du côté d'Image Space Incorporated, le studio de développement vient de mettre à disposition la build 660 de sa simulation rFactor 2 et en profite pour réaliser une mise à jour de sa Demo !

rFactor 2 build 660 et Demo Touring Car disponible !

La Demo remplace donc la Corvette C6.R GT2 associée au circuit de Lime Rock par la Honda Civic Touring Car et le circuit de Silverstone. Le contenu étant plus récent, cela donnera une image sans doute plus réaliste de ce qu'est aujourd'hui rFactor 2.

 

La version complète, quant à elle, intègre quelques corrections qui permettent de consolider le logiciel.

 

Description de la mise à jour (en anglais) :

=====================================================
Update 23 (Build 659-unstable, 660-release) Changelog April 14, 2014):
=====================================================

GRAPHICS:
————————
Added texture sharpening option to plr file allow mip lod bias adjustments (alt-m no longer required)

BUG FIXES / OPTIMIZATIONS:
————————
Made presets actually available in RealRoad gizmo for tracks besides the first one loaded.
Fixed scoreboard tower code.
Fixed a newly-introduced crash if there were no trackside cameras.
Fixed potential crash if transparent trainer is enabled on client.
Fixed it so trace.txt doesn’t go to VirtualStore.
Fixed minor memory leaks.

MODDING / PUBLIC DEV
————————
Report some inner tire temperatures to plugins.
Computed some missing telemetry info.
Added some replay control to the plugin interface.

MULTIPLAYER:
————————
hooking up skin download/upload progress bar to the actual transfer library progress
Implemented a likely improvement in multiplayer collision.

AI
————————
If AI has front wheels off the track pauses any steering changes until wheels back on the ground.

http://rfactor.net/web/rf2/devscorner/rfactor2-build-notes/#660

Partager cet article

Repost0

commentaires

Suivre et contacter The Racing Line

rss twitter youtube contact

Rechercher

Catégories

Partenaires

overblog Paddock TVFFSCA Simuracing   SimRacing League